ИНФО ЦЕНТАР

НАЈЧЕШЋЕ ПОСТАВЉАНА ПИТАЊА 

МОЖЕТЕ ПРОЧИТАТИ ОВДЕ.

Радно време Инфо центра је сваког радног дана од 8.00 - 15.30 часова

Пре позивања Инфо центра припремити следеће податке:

  • Да ли се предмет налази у служби или на другом степену по жалби;
  • Назив Службе за катастар непокретности којој је поднет захтев;
  • Које године је поднет захтев.
  • Број под којим је предмет заведен


Информације које НЕ ПРУЖА Инфо центар се односе на:

  • Правне савете и ургенције
  • Тумачење садржине исправа
  • Прослеђивање позива
  • Имена референата код којих се налази предмет
  • Информације о поступцима који нису у надлежности катастарских служби
  • Информације о временском року решавања захтева који је у обради

 

Бројеви телефона Инфо центра

  011 63 55 600

   011 63 55 601

   011 63 55 602

   011 63 55 603

   011 63 55 604

 

еПошта Инфо центра

   info.centar@rgz.gov.rs

 
Позивањем Инфо центра можете добити информације:
  • О статусу првостепених предмета
  • О статусу другостепених предмета
  • Која је потребна документација за упис
  • Како попунити образац за подношења захтева
  • Податке о непокретностима и стварним правима на њима из базе еКатастра
  • Контакт податке Служби за катастар непокретности на територији Републике Србије

за све службе за катастар непокретности на територији Републике Србије.

е ЗАКАЗИВАЊЕ

Републички геодетски завод је корисницима својих услуга обезбедио сервисе помоћу којих може да се путем wеб-апликације еЗАКАЗИВАЊЕ изврши:

  • Резервација термина за предају захтева на шалтеру
  • Резервација термина за састанак са службеником катастра
  • Провера статуса предмета

Приступ апликацији је омогућен путем следећег линка: http://rgz.gov.rs/kontakt/info-centar/ezakazivanje

е ПРИМЕДБЕ

Корисницима услуга Служби за катастар непокретности је омогућено да доставе своје примедбе преко web апликације ПРИМЕДБЕ НА РАД КАТАСТРА путем следећег линка http://rgz.gov.rs/kontakt/info-centar/primedbe-na-rad-katastra