ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Републички геодетски завод као друштвено одговорна институција оријентисана ка грађанима један је од пионира међу органима државне управе који је иницирао побољшање доступности својих услуга особама са инвалидитетом са циљем да им се омогући олакшан приступ услугама и зградама служби за катастар непокретности.

Активностима у процесу прилагођавања услуга Републичког геодетског завода особама са инвалидитетом, подршку и партнерство су поред Светске банке пружили и Влада Републике Србије, Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, Повереник за заштиту равноправности и Национална организација особа са инвалидитетом.

Пројекат „Унапређење земљишне администрације“ који се реализује уз подршку Светске банке иницирао је промоцију и унапређење земљишне администрације доступне свима. Један од механизама је успостављање мобилних сервиса за 5 служби за катастар непокретности и изградња приступних рампи. Мобилни сервиси обезбеђују излазак на терен и пружање услуга Републичког геодетског завода лицима која нису у могућности да дођу до просторија Служби за катастар непокретности. На подручју Службе за катастар непокретности Земун доступне су услуге мобилног сервиса. Информације о почетку рада мобилних сервиса за остала пилот подручја биће благовремено објављена.

Републички геодетски завод позива особе са инвалидитетом да, кликом на линк ОВДЕ, упуте питања, коментаре, сугестије и предлоге, а који су у вези са приступом и пружањем услуга катастра и других сервиса Републичког геодетског завода.

 

Rampa.jpg