СЕКТОР ЗА НАДЗОР И КОНТРОЛУ
/content/Vesti/2020/08 Август/SDj-1 copy.png
Контакт информације
 телефон
+381 11 715 26 03
 е-пошта

 

 

 

Саша Ђуровић, дипл. геод. инж.

Помоћник директора Сектора за надзор и контролу

Организационе јединице сектора:

1) Одељење за стручни, управни и инспекцијски надзор;

  • Одсек за стручни надзор над катастром непокретности и водова;
  • Одсек за управни надзор над катастром непокретности и
    водова;
  • Одсек за инспекцијски надзор;

2) Одељење за стручни надзор над катастарским и
комасационим премером;

  • Одсек за стручни надзор и контролу из области комасационог и катастарског премера;
  • Група за праћење пројеката и издавање података.

3) Одсек за праћење пројеката од државног значаја;

4) Јединица за стандардизацију пословних процеса рада;

У Сектору се обављају послови
  • надзор над оснивањем и обновом катастра непокретности и водова;
  • надзор и контрола над одржавањем катастра непокретности и водова;
  • надзор над формирањем и одржавањем база података катастра непокретности и водова;
  • стављање базе података катастра непокретности у службену употребу;
  • израда решења о стављању у службену употребу базе података дигиталног катастарског плана;
  • израда решења о оснивању/обнови катастра непокретности;
  • пружање стручне помоћи унутрашњим јединицама Завода;
  • поступање по захтевима судова, полиције, тужилаштва и других државних органа и организација и давање мишљења о законитости рада других унутрашњих јединица Завода;
  • израда програма комасације, идејних и главних пројеката;
  • стручна контрола идејних пројеката;
  • техничка контрола главних пројеката;
  • инспекцијски надзор над радом геодетских организација и служби за катастар непокретности;
  • израда контролних листи за надзор над радом геодетских организација и служби за катастар непокретности;
  • припрема плана редовног надзора над радом служби за катастар непокретности;
  • припрема годишњег и месечног плана надзора над радом геодетских организација и служби за катастар непокретности;
  • припрема аката у вези са инспекцијским надзором, регистрацијом и контролом регистрације геодетских
    организација;
  • вођење Регистра лиценци геодетских организација и Регистра геодетских лиценци;
  • издавање геодетских лиценци;
  • израда предлога о покретању дисциплинског и прекршајног поступка;
  • давање предлога о доношењу решења о забрани извођења радова геодетској организацији и давање предлога за одузимање лиценце;
  • пружање стручне и саветодавне подршке и помоћи код примене прописа запосленима у надзираним субјектима;
  • припрема расписа;
  • контрола квалитета и примене прописа у изведеним геодетским радовима из области катастарског и комасационог премера;
  • стручни надзор над извођењем геодетско-техничких радова из области катастарског и комасационог премера;
  • контрола техничке документације (главни пројекат и елаборат геодетскотехничких радова у области катастарског и комасационог премера);
  • прикупљање техничке документације и припрема одлука о промени граница катастарских општина;
  • преузимање, контрола и израда извештаја о извршеној контроли и квалитету података добијених од организационих јединица Завода надлежних за послове издавања података по захтеву јединице локалне самоуправе за потребе комасационог и катастарског премера;
  • достављање података јединицама локалне самоуправе путем дигиталних медија или сервиса;
  • израда записника о примопредаји;
  • прикупљање података о планираним пројектима комасације; 
  • креирање базе података за потребе праћења пројеката комасације;
  • ажурирање података у бази на основу спроведеног стручног надзора над реализацијом
    комасације;
  • праћење динамике реализације пројеката комасације на основу уговора закључених између јединице локалне самоуправе и извођача геодетскотехничких радова;
  • креирање упита и израда извештаја;
  • припрема података за публиковање на геопорталу;
  • праћење реализације пројеката од државног значаја;
  • учешће у радним групама у вези са праћењем реализације пројеката од државног значаја;
  • израда записника и извештаја;
  • припрема мишљења на предложене акте радних група формираних на нивоу Града и Републике у вези са плановима и програмима и извештавање о предузетим активностима;
  • пружање стручне помоћи у решавању првостепених предмета;
  • припрема налога/хитних мера за поступање Служби по предметима у оквиру локације
    пројеката од државног значаја;
  • припрема ургенција за решавање другостепених предмета у оквиру локације пројеката од државног значаја;
  • сагласност на дефинисане пословне процесе, матрице одговорности према систематизованим радним местима и листе за самовредновање у свим организационим јединицама РГЗ-а;
  • контрола и оцена спровођења пословних процеса у организационим јединицама РГЗ-а и израда извештаја са предлогом мера за корекцију пословних процеса;
  • контрола и оцена поступања према дефинисаној матрици одговорности у свим организационим јединицама РГЗ-а и израда извештаја са предлогом мера за корекцију матрице;
  • контрола процеса самовредновања у свим организационим јединицама РГЗ-а и израда годишњег извештаја;
  • дефинисање стратешког оквира за праћење квалитета у РГЗ-у;
  • утврђивање политике развоја контроле квалитета, утврђивање плана и програма развоја процеса контроле
    квалитета;
  • дефинисање листе приоритета деловања РГЗ-а у обезбеђењу квалитета пословних процеса у складу са дефинисаним стратешким оквиром;
  • успостављање и развој система за управљање квалитетом;
  • континуирано праћење целокупног процеса рада и организовања и предлагање мера за отклањање неусаглашености;
  • публиковање резултата вредновања квалитета, промоција и изградња културе квалитета;
  • обука у области контроле и унапређења квалитета рада и квалитета организовања;
  • сарадња са другим организационим јединицама Завода и другим државним органима у пословима који су у делокругу рада Сектора;
  • припрема стручних основа за израду нацрта закона и предлога подзаконских аката из делокруга Сектора;
  • извештавање о раду Сектора;
  • други послови по налогу непосредног руководиоца.