26.6.2023.

Републички геодетски завод пустио је у рад нови сервис Инфо центар, са циљем унапређења ефикасности и брзине комуникације грађана са катастром. Ова нова апликација обједињује више сервиса који су до сада били доступни грађанима, пружајући им свеобухватну подршку у вези са услугама Инфо центра РГЗ-а.

Нови сервис Инфо центар омогућава грађанима да, у само неколико кликова, брзо и једноставно добију информације о статусу њихових предмета, закажу термин за предају захтева у служби за катастар, поднесу примедбу, преузму решења, итд. Иако су ове дигиталне услуге биле доступне грађанима и до сада, сервис Инфо центар их сада обједињује у једној апликацији, штедећи време и олакшавајући приступ траженим информацијама.

Једна од кључних предности коришћења новог сервиса Инфо центар за РГЗ јесте стварање јединствене базе и обједињеног канала комуникације са свим секторима. У наредној фази, планирано је потпуно укидање старих апликација попут еЗаказивања, еПримедби и провере статуса предмета, док ће све ове активности бити обављане путем новог сервиса који је данас пуштен у рад.

Апликација Инфо центар, заједно са свим осталим дигиталним сервисима РГЗ-а, јавно је доступна и бесплатна, а грађани јој могу приступити путем веб сајта РГЗ-а. Пуштање у рад новог електронског сервиса представља само један корак у развоју дигиталних услуга, који се остварује у оквиру успешне реформе земљишне администрације у Србији, коју Републички геодетски завод спроводи уз подшку Светске банке.

Корисничко упутство за апликацију

Релевантне вести