10.7.2024.

I Organ u kome se popunjavaju radna mesta:

Republički geodetski zavod, Bulevar vojvode Mišića 39, Beograd

II Radna mesta koja se popunjavaju:

1. Šef Odseka, u zvanju samostalni savetnik, Odsek za katastar nepokretnosti Bečej  Služba za katastar nepokretnosti Novi Sad 1, Sektor za katastar nepokretnosti - 1 izvršilac.

Opis poslova: Rukovođenje, planiranje, organizovanje, usmeravanje i nadzor nad radom državnih službenika u Odseku; vođenje mesečne evidencije o kadrovskoj strukturi, zaposlenima, poslovnom prostoru i informatičkoj opremi u Odseku; davanje naloga za izradu (raspoređivanje) upravnih i vanupravnih predmeta iz delokruga rada Odseka; donošenje i overa rešenja u upravnim i  vanupravnim  predmetima u vezi upisa nepokretnosti i stvarnih prava nad njima i obavljanje najsloženijih poslova iz delokruga rada Odseka; organizovanje procesa rada u odsustvu rukovodioca Grupe za poslove pisarnice; staranje o blagovremenoj i pravovremenoj implemetaciji novousvojenih procedura i metodologija  i o blagovremenosti izvršavanja poslova iz delokruga rada Odseka; obnova katastra nepokretnosti; praćenje ažurnosti u rešavanju predmeta; izrada izveštaja u vezi sa  pritužbama fizičkih i pravnih lica u vezi upisa u katastar nepokretnosti; izrada nedeljnih, mesečnih, godišnjih i periodičnih izveštaja o realizaciji planiranih radova; saradnja sa organima državne uprave i jedinicama lokalne samouprave; prikupljanje, pripremanje, obrada i otklanjanje neusaglašenosti podataka u bazi geodetsko katastarskog informacionog sistema na osnovu izveštaja i saradnja sa unutrašnjim jedinicama Zavoda u cilju unapređenja kvaliteta geoprostornih podatka;  obavljanje i drugih poslova po nalogu načelnika Službe.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz stručne oblasti geodetskog inženjerstva ili naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

2. Šef Odseka, u zvanju viši savetnik, Odsek za katastar nepokretnosti, Služba za katastar nepokretnosti Jagodina, Sektor za katastar nepokretnosti - 1 izvršilac.

Opis poslova: Rukovođenje, planiranje, organizovanje, usmeravanje i nadzor nad radom državnih službenika u Odseku; staranje o blagovremenosti izvršavanja poslova iz delokruga rada Odseka; davanje naloga za izradu (raspoređivanje) vanupravnih predmeta; kontrola, pregled i overa izvršenih radova na održavanju i obnovi katastra nepokretnosti; donošenje i konačna overa rešenja u upravnim i  vanupravnim predmetima u vezi sa upisom nepokretnosti iz delokruga rada Odseka, Grupe Svilajnac i šaltera Batočina, Lapovo i Rekovac; organizovanje procesa rada u odsustvu načelnika Službe; donošenje i overa rešenja  u upravnim i vanupravnim predmetima u odsustvu državnog službenika na radnom mestu za glavnu kontrolu, overu i stručnu podršku u pravnim poslovima, državnog službenika na radnom mestu za pregled i kontrolu; davanje naloga za izradu predmeta u slučaju odsustva zaposlenog na radnom mestu za analitičke poslove; konačna overa rešenja u zaostalim upravnim premetima nakon overe od strane rukovodioca Grupa za rešavanje najsloženijih zaostalih predmeta; izrada izveštaja o preuzetim merama iz delokruga rada; stručna pomoć i praćenje realizacije radova u Službi za katastar nepokretnosti; učešće u implementacije novih tehnologija u Službi za katastar nepokretnosti; obavljanje i drugih poslova po nalogu načelnika Službe.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz stručne oblasti geodetskog inženjerstva na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 7 godina radnog iskustva u struci; kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

3. Načelnik Službe, u zvanju viši savetnik, Služba za katastar nepokretnosti Pirot, Sektor za katastar nepokretnosti - 1 izvršilac.

Opis posla: Rukovođenje, planiranje, organizovanje, usmeravanje i nadzor nad radom državnih službenika u Službi; staranje o blagovremenoj i pravovremenoj implementaciji novousvojenih procedura i metodologija; staranje o imovini, bezbednosti i zdravlju na radu zaposlenih u Službi; staranje o blagovremenosti izvršavanja poslova iz delokruga rada Odeljenja, Odseka, Grupe i šaltera; organizacija i kontrola radova na poslovima održavanja i obnove katastra nepokretnosti; konačna overa rešenja u upravnim i vanupravnim predmetima u vezi sa  upisom nepokretnosti u odsustvu šefa Odseka za katastar nepokretnosti i organizovanje procesa rada u odsustvu rukovodioca Grupe za poslove pisarnice  i rukovodilaca Grupa Bela Palanka i Dimitrovgrad; izrada periodičnih, mesečnih, nedeljnih i dnevnih izveštaja o realizaciji planiranih radova iz delokruga rada Odeljenja, Odseka, Grupe  i šaltera; izrada izveštaja po pritužbama fizičkih i pravnih lica u vezi upisa u katastar nepokretnosti; staranje o ažurnosti u rešavanju predmeta i saradnja sa svim unutrašnjim jedinicama u Zavodu, organima državne uprave i jedinicama lokalne samouprave; prikupljanje, pripremanje, obrada i otklanjanje neusaglašenosti podataka u bazi geodetsko katastarskog informacionog sistema na osnovu izveštaja i saradnja sa unutrašnjim jedinicama Zavoda u cilju unapređenja kvaliteta geoprostornih podatka; obavljanje i drugih poslova po nalogu pomoćnika direktora

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz stručne oblasti geodetskog inženjerstva na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 7 godina radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

4. Radno mesto za stručne i pravne poslove, u zvanju samostalni savetnik, Odsek za katastar nepokretnosti, Služba za katastar nepokretnosti Inđija, Sektor za katastar nepokretnosti  - 1 izvršilac.

Opis poslova: Vođenje prvostepenog upravnog postupka u oblasti katastra nepokretnosti; obrađivanje svih dodeljenih upravnih i vanupravnih predmeta koji se nalaze u geodetsko katastarskom informacionom sistemu, za sve područne Službe; ocenjivanje isprava koje služe kao dokaz za upis prava na nepokretnostima; izrada prvostepenih upravnih odluka u upravnim predmetima; kompletiranje spisa i dostavljanje žalbi nadležnom drugom stepenu; pregled, kontrola i overa manje složenih upravnih i vanupravnih predmeta iz delokruga rada Odseka; pružanje stručne pomoći zaposlenima u Službi u rešavanju najsloženijih   upravnih predmeta; staranje o ažurnosti u rešavanju predmeta; učestvovanje u izradi periodičnih, mesečnih i dnevnih izveštaja o realizaciji planiranih radova iz nadležnosti Odseka; obavljanje i drugih poslova po nalogu šefa Odseka

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 5 godine radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

5. Šef Odseka, u zvanju viši savetnik, Odsek za katastar nepokretnosti, Služba za katastar nepokretnosti Užice, Sektor za katastar nepokretnosti - 1 izvršilac.

Opis poslova: Rukovođenje, planiranje, organizovanje, usmeravanje i nadzor nad radom državnih službenika u Odseku; staranje o blagovremenosti izvršavanja poslova iz delokruga rada Odseka; davanje naloga za izradu (raspoređivanje) upravnih i vanupravnih predmeta i utvrđivanje složenosti upravnih predmeta (težinski koeficijent); kontrola, pregled i overa izvršenih radova na održavanju i obnovi katastra nepokretnosti; donošenje i konačna overa rešenja u upravnim i  vanupravnim predmetima u vezi sa upisom nepokretnosti iz delokruga rada Odseka, Grupe Bajina Bašta i šaltera Kosjerić; organizovanje procesa rada u odsustvu načelnika Službe; donošenje i overa rešenja  u upravnim i vanupravnim predmetima u odsustvu državnog službenika na radnom mestu za glavnu kontrolu, overu i stručnu podršku u pravnim poslovima; konačna overa rešenja u zaostalim upravnim premetima nakon overe od strane rukovodioca Grupa za rešavanje najsloženijih zaostalih predmeta; izrada izveštaja o preuzetim merama iz delokruga rada; stručna pomoć i praćenje realizacije radova u Službi za katastar nepokretnosti; učešće u implementacije novih tehnologija u Službi za katastar nepokretnosti; obavljanje i drugih poslova po nalogu načelnika Službe.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz stručne oblasti geodetskog inženjerstva na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 7 godina radnog iskustva u struci; kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

6. Radno mesto za razvoj tehničkog okvira NIGP-a, u zvanju samostalni savetnik, Odsek za Nacionalnu infrastrukturu geoprostornih podataka, Centar za upravljanje geoprostornim podacima, Sektor za razvoj i inovacije - 1 izvršilac.

Opis poslova: Uspostavljanje i održavanje web portala Zavoda za razmenu geoinformacija i razvoj, administriranje i upravljanje nacionalnim geoportalom; učešće u primeni mera adekvatne zaštite komponenti sistema i resursa; praćenje rada i performansi informacionog sistema, izveštavanje i predlaganje mera za unapređenje; uspostavljanje i održavanje informatičko-komunikacionih sistema za potrebe razvoja tehničkog okvira NIGP-a; implementiranje standarda: ISO 19100 serija, OGC, W3C, uključujući i INSPIRE i drugih tehničkih pravila iz oblasti geoinformacija; saradnja sa drugim instutucijama u cilju harmonizacije i razvoja informaciono- komunikacionih sistema za potrebe NIGP-a; praćenje razvoja informacionih tehnologija i predlaganje rešenja za unapređenje tehničke infrastrukture NIGP-a; obavljanje i drugih poslova po nalogu šefa Odseka.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz obrazovno-naučnog polja tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci; kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

7. Radno mesto za praćenje i naplatu javnih prihoda, u zvanju samostalni savetnik, Odsek za internu kontrolu i naplatu javnih prihoda, Odeljenje za finansije i kontrolu - 1 izvršilac.

Opis poslova: Praćenje poslova naplate javnih prihoda na osnovu izvršnih upravnih rešenja; davanje stručnih mišljenja i predlaganje mera za efikasniju prinudnu naplatu; praćenje stanja i predlaganje mera za unapređenje poslova iz oblasti javnih prihoda po osnovu rešenja iz upravnog postupka; kontrola i praćenje izvršenja postupka prinudne naplate kao i predlaganje pokretanja postupka prinudne naplate i izrada izveštaja; praćenje metodoloških i drugih uputstava radi jedinstvenog postupanja Službi za katastar nepokretnosti u segmentu vezanom za naplatu RAT; izrada izveštaja, analiza i informaciju u cilju utvrđivanja tačnog činjeničnog stanja i pravnog osnova u postupku prinudne naplate; obavljanje i drugih poslova po nalogu šefa Odseka.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz obrazovno-naučnog polja društveno- humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

8. Radno mesto za radno pravne odnose i radne sporove, u zvanju viši savetnik, Odsek za radno pravne odnose, Odeljenje ljudskih resursa - 1 izvršilac.

Opis poslova: Davanje stručnih mišljenja iz oblasti upravljanja ljudskim resursima  i saradnja sa zaposlenima u Odseku i Odeljenju; predlaganje, razvijanje i realizacija procedura iz oblasti ljudskih resursa, i to: analitička procena radnih mesta, kadrovsko planiranje i analiza ispunjenosti kadrovskog plana, selekcija i regrutovanje kadrova, obuka, vrednovanje radne uspešnosti i nagrađivanje i razvoj karijere zaposlenih; koordinacija pripreme konkursnog postupka, staranje o njegovom pravilnom sprovođenju; pružanje stručne pomoći zaposlenima u Odseku prilikom izrade  pojedinačnih akata u vezi postupka zasnivanja radnog odnosa i ostalih oblika radnog angažovanja zaposlenih; pružanje stručne pomoći zaposlenima u Zavodu u postupku utvrđivanja godišnjih ciljeva i vrednovanja radne uspešnosti državnih službenika; postupanje povodom podnetih žalbi na prvostepene odluke, blagovremeno postupanje po odlukama Žalbene komisije Vlade; pripremanje i izrada odgovora na tužbe, žalbe i druge podneske za Državno pravobranilaštvo, sudove i druge pravosudne organe iz radno pravne oblasti;  izrada analiza i izveštaja iz delokruga rada Odseka i stručna podrška u izradi planova, analiza i izveštaja rada Odeljenja iz svoje nadležnosti; obavljanje i drugih poslova po nalogu šefa Odseka.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 7 godina radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu;

9. Radno mesto za pravne poslove iz oblasti disciplinske odgovornosti, u zvanju samostalni savetnik, Odsek za radno pravne odnose, Odeljenje ljudskih resursa - 1 izvršilac.

Opis poslova: Izrada svih pojedinačnih akata do okončanja disciplinskog postupka i pojedinačnih akata u vezi sa suspenzijom državnih službenika; obrađivanje materijala u vezi sa disciplinskom odgovornošću državnih službenika; učešće u planiranju i organizovanju usmenih rasprava, koordiniranje rada svih učesnika u postupku i pružanje stručne pomoći Disciplinskoj komisiji; pripremanje i izrada odgovora na tužbe, žalbe i druge podneske za drugostepeni organ, Državno pravobranilaštvo, sudove i druge pravosudne organe u sporovima proisteklim iz okončanih disciplinskih postupaka i zbog privremenog udaljenja sa rada; pružanje stručne pomoći unutrašnjim jedinicama iz oblasti disciplinske odgovornosti državnih službenika i saradnja sa pravosudnim i drugim državnim  organima po tom pitanju; izrada podnesaka u vezi sa pokrenutim krivičnim postupcima protiv državnih službenika; učešće u izradi izveštaja, informacija i analiza iz delokruga rada Odseka; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

III Mesto rada: - Bečej, Trg oslobođenja 2 (za radno mesto pod rednim brojem 1);
                             - Jagodina, Kralja Petra Prvog 1A (za radno mesto pod rednim brojem 2);
                             - Pirot, Srpskih vladara 124a (za radno mesto pod rednim brojem 3);
                             - Inđija, Cara Dušana 1 (za radno mesto pod rednim brojem 4);
                             - Užice, Jug Bogdanova 1 (za radno mesto pod rednim brojem 5);
                             - Beograd, Bulevar vojvode Mišića 39 (za radna mesta pod rednim brojem 6, 7, 8 i 9).

IV Vrsta radnog odnosa: radno mesto popunjava se zasnivanjem radnog odnosa na neodređeno vreme.

V Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:
Saglasno članu 9. Zakona o državnim službenicima, propisano je da su kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima dostupna sva radna mesta i da se izbor kandidata vrši na osnovu provere kompetencija. 
Izborni postupak sprovodi se u više obaveznih faza i to sledećim redosledom: provera opštih funkcionalnih kompetencija, provera posebnih funkcionalnih kompetencija, provera ponašajnih kompetencija i intervju sa komisijom.
Na internom konursu za izvršilačka radna mesta koja nisu rukovodeća, ne proveravaju se opšte funkcionalne i ponašajne kompetencije, a za radna mesta koja su rukovodeća ne proveravaju se opšte funkcionalne kompetencije.
U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određene kompetencije u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledeće kompetencije u istoj ili narednoj fazi.

Provera posebnih funkcionalnih kompetencija 

Za radna mesta pod rednim brojem 1, 2, 3 i 5.

1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (Metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka) - proveravaće se putem simulacije (pisano). 
2. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnom premeru i katastru) -  proveravaće se putem simulacije (pisano). 
3. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - propisi iz delokruga radnog -  mesta (Zakon o postupku upisa u katastar nepokretnosti i katastar infrastrukture) proveravaće se putem simulacije (pisano).

Za radno mesto pod rednim brojem 4.

1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno-pravni poslovi (Opšti upravni postupak) -  proveravaće se putem simulacije (pisano).
2. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnom premeru i katastru) -  proveravaće se putem simulacije (pisano). 
3. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o postupku upisa u katastar nepokretnosti i katastar infrastrukture) -  proveravaće se putem simulacije (pisano).

Za radno mesto pod rednim brojem 6.

1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada informatički poslovi (Serverski i operativni sistemi - MS Windows, Linux) - proveravaće se putem simulacije (pisano). 
2. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnom premeru i katastru) -  proveravaće se putem simulacije (pisano). 
3. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja) - proveravaće se putem simulacije (pisano).

Za radno mesto pod rednim brojem 7.

1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (Metode i tehnike opseravacije, prikupljanja i evidentiranja podataka) - proveravaće se putem simulacije (pisano). 
2. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnom premeru i katastru) -  proveravaće se putem simulacije (pisano). 
3. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platama dražvnih službenika i nameštenika) - proveravaće se putem simulacije (pisano).

Za radno mesto pod rednim brojem 8.

1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada poslovi upravljanja ljudskim resursima (Propisi u oblasti radno-pravnih odnosa u državnim organima) - proveravaće se putem simulacije (pisano). 
2. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesto u Republičkom geodetskom zavodu) - proveravaće se putem simulacije (pisano). 
3. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o opštem upravnom postupku) - proveravaće se putem simulacije (pisano).

Za radno mesto pod rednim brojem 9. 

1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (Metode analize i zaključivanja o stanju u oblasti) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
2. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesto u Republičkom geodetskom zavodu) - proveravaće se putem simulacije (pisano). 
3. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o državnim službenicima) - proveravaće se putem simulacije (pisano).

Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na internet prezentaciji Republičkog geodetskog zavoda www.rgz.gov.rs


Provera ponašajnih kompetencija za radna mesta pod rednim brojem 1, 2, 3 i 5.

Ponašajne kompetencije: (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet i upravljanje ljudskim resursima) - proveravaće se putem psihometrijskih testova i intervjua baziranog na kompetencijama.

Intervju sa komisijom (za sva radna mesta): Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa - proveravaće se putem intervjua sa Konkursnom komisijom (usmeno).

VI Adresa na koju se podnosi popunjen obrazac prijave za interni konkurs: Obrazac prijave na konkurs šalje se poštom ili predaje neposredno na adresu pisarnice Republičkog geodetskog zavoda, Bulevar vojvode Mišića 39, 11040 Beograd, sa naznakom „Za interni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta”.

VII Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Danijela Rajović i Ana Knežević, kontakt telefon: 011/715-27-58, od 10.00 do 13.00 časova.

VIII Datum oglašavanja: 10. jul 2024. godine.

IX Rok za podnošenje prijava na interni konkurs je osam dana i počinje da teče 11. jula 2024. godine i ističe 18. jula 2024. godine.

X Prijava na interni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima (www.suk.gov.rs), internet prezentaciji Republičkog geodetskog zavoda (www.rgz.gov.rs) ili u štampanoj verziji na pisarnici Republičkog geodetskog zavoda, Bulevar Vojvode Mišića 39, 11040 Beograd. 

Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. 
Podnosilac prijave se obaveštava o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačio za dostavu obaveštenja.

XI Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu, podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu); original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrda, rešenje i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo); original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili premeštaju u organu u kome radi ili rešenja da je državni službenik neraspoređen. 

Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskoj upravi. Zakonom o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, broj: 18/16) je, između ostalog, propisano da su organi u obavezi da po službenoj dužnosti, kada je to neophodno za odlučivanje, u skladu sa zakonskim rokovima, besplatno razmenjuju, vrše uvid, obrađuju i pribavljaju lične podatke o činjenicama sadržanim u službenim evidencijama, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama. 
Dokument o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija je uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima, odnosno uverenje o položenom pravosudnom ispitu.

Potrebno je da učesnik konkursa u delu Izjava*, u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija. 

XII Rok za podnošenje dokaza: kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od pet radnih dana od dana prijema obaveštenja dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.

Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka. Dokazi se dostavljaju  na adresu Republičkog geodetskog zavoda, Beograd, Bulevar vojvode Mišića 39.

XIII Datum i mesto provere kompetencija kandidata u izbornom postupku: 
Sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o internom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti počev od 05.08.2024. godine, o čemu će kandidati biti obavešteni na kontakte (brojeve telefona ili elektronske adrese) koje su naveli u svojim obrascima prijava.
Provera posebnih funkcionalnih kompetencija i provera ponašajnih kompetencija obaviće se u Službi za upravljanje kadrovima, Bulevar Mihajla Pupina 2 (istočno krilo), Palata Srbija, Novi Beograd.
Intervju sa Konkursnom komisijom obaviće se u prostorijama Republičkog geodetskog zavoda, Bulevar vojvode Mišića 39, Beograd.
Kandidati koji uspešno prođu jednu fazu izbornog postupka biće obavešteni o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka na kontakte (brojeve telefona ili elektronske adrese), koje navedu u svojim obrascima prijave.

XIV Državni službenici koji imaju pravo da učestvuju na internom konkursu:
Na internom konkursu mogu da učestvuju samo državni službenici  zaposleni na neodređeno vreme iz organa državne uprave i službi Vlade. 

Napomene: 
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Interni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao direktor Republičkog geodetskog zavoda. Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji i oglasnoj tabli Službe za upravljanje kadrovima i internet prezentaciji i oglasnoj tabli Republičkog geodetskog zavoda.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
 

Datoteke za preuzimanje:

1) Radno mesto šef Odseka, Sektor za katastar nepokretnosti, Služba za katastar nepokretnosti Novi Sad 1, Odsek za katastar nepokretnosti Bečej

2) Radno mesto šef Odseka, Sektor za katastar nepokretnosti, Služba za katastar nepokretnosti Jagodina

3) Radno mesto načelnik Službe, Sektor za katastar nepokretnosti, Služba za katastar nepokretnosti Pirot

4) Radno mesto za stručne i pravne poslove, Sektor za katastar nepokretnosti, Služba za katastar nepokretnosti Inđija

5) Radno mesto šef Odseka, Sektor za katastar nepokretnosti, Služba za katastar nepokretnosti Užice

6) Radno mesto za razvoj tehničkog okvira NIGP-a

7) Radno mesto za praćenje i naplatu javnih prihoda

8) Radno mesto za radno pravne odnose i radne sporove

9) Radno mesto za pravne poslove iz oblasti disciplinske odgovornosti

Релевантне вести