10.7.2024.

I Орган у коме се попуњавају радна места:

Републички геодетски завод, Булевар војводе Мишића 39, Београд

II Радна места која се попуњавају:

1. Шеф Одсека, у звању самостални саветник, Одсек за катастар непокретности Бечеј  Служба за катастар непокретности Нови Сад 1, Сектор за катастар непокретности - 1 извршилац.

Опис послова: Руковођење, планирање, организовање, усмеравање и надзор над радом државних службеника у Одсеку; вођење месечне евиденције о кадровској структури, запосленима, пословном простору и информатичкој опреми у Одсеку; давање налога за израду (распоређивање) управних и вануправних предмета из делокруга рада Одсека; доношење и овера решења у управним и  вануправним  предметима у вези уписа непокретности и стварних права над њима и обављање најсложенијих послова из делокруга рада Одсека; организовање процеса рада у одсуству руководиоца Групе за послове писарнице; старање о благовременој и правовременој имплеметацији новоусвојених процедура и методологија  и о благовремености извршавања послова из делокруга рада Одсека; обнова катастра непокретности; праћење ажурности у решавању предмета; израда извештаја у вези са  притужбама физичких и правних лица у вези уписа у катастар непокретности; израда недељних, месечних, годишњих и периодичних извештаја о реализацији планираних радова; сарадња са органима државне управе и јединицама локалне самоуправе; прикупљање, припремање, обрада и отклањање неусаглашености података у бази геодетско катастарског информационог система на основу извештаја и сарадња са унутрашњим јединицама Завода у циљу унапређења квалитета геопросторних податка;  обављање и других послова по налогу начелника Службе.

Услови: Стечено високо образовање из стручне области геодетског инжењерства или научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.

2. Шеф Одсека, у звању виши саветник, Одсек за катастар непокретности, Служба за катастар непокретности Јагодина, Сектор за катастар непокретности - 1 извршилац.

Опис послова: Руковођење, планирање, организовање, усмеравање и надзор над радом државних службеника у Одсеку; старање о благовремености извршавања послова из делокруга рада Одсека; давање налога за израду (распоређивање) вануправних предмета; контрола, преглед и овера извршених радова на одржавању и обнови катастра непокретности; доношење и коначна овера решења у управним и  вануправним предметима у вези са уписом непокретности из делокруга рада Одсека, Групе Свилајнац и шалтера Баточина, Лапово и Рековац; организовање процеса рада у одсуству начелника Службе; доношење и овера решења  у управним и вануправним предметима у одсуству државног службеника на радном месту за главну контролу, оверу и стручну подршку у правним пословима, државног службеника на радном месту за преглед и контролу; давање налога за израду предмета у случају одсуства запосленог на радном месту за аналитичке послове; коначна овера решења у заосталим управним преметима након овере од стране руководиоца Група за решавање најсложенијих заосталих предмета; израда извештаја о преузетим мерама из делокруга рада; стручна помоћ и праћење реализације радова у Служби за катастар непокретности; учешће у имплементације нових технологија у Служби за катастар непокретности; обављање и других послова по налогу начелника Службе.

Услови: Стечено високо образовање из стручне области геодетског инжењерства на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за рад на радном месту.

3. Начелник Службе, у звању виши саветник, Служба за катастар непокретности Пирот, Сектор за катастар непокретности - 1 извршилац.

Опис посла: Руковођење, планирање, организовање, усмеравање и надзор над радом државних службеника у Служби; старање о благовременој и правовременој имплементацији новоусвојених процедура и методологија; старање о имовини, безбедности и здрављу на раду запослених у Служби; старање о благовремености извршавања послова из делокруга рада Одељења, Одсека, Групе и шалтера; oрганизација и контрола радова на пословима одржавања и обнове катастра непокретности; коначна овера решења у управним и вануправним предметима у вези са  уписом непокретности у одсуству шефа Одсека за катастар непокретности и организовање процеса рада у одсуству руководиоца Групе за послове писарнице  и руководилаца Група Бела Паланка и Димитровград; израда периодичних, месечних, недељних и дневних извештаја о реализацији планираних радова из делокруга рада Одељења, Одсека, Групе  и шалтера; израда извештаја по притужбама физичких и правних лица у вези уписа у катастар непокретности; старање о ажурности у решавању предмета и сарадња са свим унутрашњим јединицама у Заводу, органима државне управе и јединицама локалне самоуправе; прикупљање, припремање, обрада и отклањање неусаглашености података у бази геодетско катастарског информационог система на основу извештаја и сарадња са унутрашњим јединицама Завода у циљу унапређења квалитета геопросторних податка; обављање и других послова по налогу помоћника директора

Услови: Стечено високо образовање из стручне области геодетског инжењерства на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.

4. Радно место за стручне и правне послове, у звању самостални саветник, Одсек за катастар непокретности, Служба за катастар непокретности Инђија, Сектор за катастар непокретности  - 1 извршилац.

Опис послова: Вођење првостепеног управног поступка у области катастра непокретности; обрађивање свих додељених управних и вануправних предмета који се налазе у геодетско катастарском информационом систему, за све подручне Службе; оцењивање исправа које служе као доказ за упис права на непокретностима; израда првостепених управних одлука у управним предметима; комплетирање списа и достављање жалби надлежном другом степену; преглед, контрола и овера мање сложених управних и вануправних предмета из делокруга рада Одсека; пружање стручне помоћи запосленима у Служби у решавању најсложенијих   управних предмета; старање о ажурности у решавању предмета; учествовање у изради периодичних, месечних и дневних извештаја о реализацији планираних радова из надлежности Одсека; обављање и других послова по налогу шефа Одсека

Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.

5. Шеф Одсека, у звању виши саветник, Одсек за катастар непокретности, Служба за катастар непокретности Ужице, Сектор за катастар непокретности - 1 извршилац.

Опис послова: Руковођење, планирање, организовање, усмеравање и надзор над радом државних службеника у Одсеку; старање о благовремености извршавања послова из делокруга рада Одсека; давање налога за израду (распоређивање) управних и вануправних предмета и утврђивање сложености управних предмета (тежински коефицијент); контрола, преглед и овера извршених радова на одржавању и обнови катастра непокретности; доношење и коначна овера решења у управним и  вануправним предметима у вези са уписом непокретности из делокруга рада Одсека, Групе Бајина Башта и шалтера Косјерић; организовање процеса рада у одсуству начелника Службе; доношење и овера решења  у управним и вануправним предметима у одсуству државног службеника на радном месту за главну контролу, оверу и стручну подршку у правним пословима; коначна овера решења у заосталим управним преметима након овере од стране руководиоца Група за решавање најсложенијих заосталих предмета; израда извештаја о преузетим мерама из делокруга рада; стручна помоћ и праћење реализације радова у Служби за катастар непокретности; учешће у имплементације нових технологија у Служби за катастар непокретности; обављање и других послова по налогу начелника Службе.

Услови: Стечено високо образовање из стручне области геодетског инжењерства на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за рад на радном месту.

6. Радно место за развој техничког оквира НИГП-а, у звању самостални саветник, Одсек за Националну инфраструктуру геопросторних података, Центар за управљање геопросторним подацима, Сектор за развој и иновације - 1 извршилац.

Опис послова: Успостављање и одржавање web портала Завода за размену геоинформација и развој, администрирање и управљање националним геопорталом; учешће у примени мера адекватне заштите компоненти система и ресурса; праћење рада и перформанси информационог система, извештавање и предлагање мера за унапређење; успостављање и одржавање информатичко-комуникационих система за потребе развоја техничког оквира НИГП-а; имплементирање стандарда: ISO 19100 серија, OGC, W3C, укључујући и INSPIRE и других техничких правила из области геоинформација; сарадња са другим инстутуцијама у циљу хармонизације и развоја информационо- комуникационих система за потребе НИГП-а; праћење развоја информационих технологија и предлагање решења за унапређење техничке инфраструктуре НИГП-а; обављање и других послова по налогу шефа Одсека.

Услови: Стечено високо образовање из образовно-научног поља техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за рад на радном месту.

7. Радно место за праћење и наплату јавних прихода, у звању самостални саветник, Одсек за интерну контролу и наплату јавних прихода, Одељење за финансије и контролу - 1 извршилац.

Опис послова: Праћење послова наплате јавних прихода на основу извршних управних решења; давање стручних мишљења и предлагање мера за ефикаснију принудну наплату; праћење стања и предлагање мера за унапређење послова из области јавних прихода по основу решења из управног поступка; контрола и праћење извршења поступка принудне наплате као и предлагање покретања поступка принудне наплате и израда извештаја; праћење методолошких и других упутстава ради јединственог поступања Служби за катастар непокретности у сегменту везаном за наплату РАТ; израда извештаја, анализа и информацију у циљу утврђивања тачног чињеничног стања и правног основа у поступку принудне наплате; обављање и других послова по налогу шефа Одсека.

Услови: Стечено високо образовање из образовно-научног поља друштвено- хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.

8. Радно место за радно правне односе и радне спорове, у звању виши саветник, Одсек за радно правне односе, Одељење људских ресурса - 1 извршилац.

Опис послова: Давање стручних мишљења из области управљања људским ресурсима  и сарадња са запосленима у Одсеку и Одељењу; предлагање, развијање и реализација процедура из области људских ресурса, и то: аналитичка процена радних места, кадровско планирање и анализа испуњености кадровског плана, селекција и регрутовање кадрова, обука, вредновање радне успешности и награђивање и развој каријере запослених; координација припреме конкурсног поступка, старање о његовом правилном спровођењу; пружање стручне помоћи запосленима у Одсеку приликом израде  појединачних аката у вези поступка заснивања радног односа и осталих облика радног ангажовања запослених; пружање стручне помоћи запосленима у Заводу у поступку утврђивања годишњих циљева и вредновања радне успешности државних службеника; поступање поводом поднетих жалби на првостепене одлуке, благовремено поступање по одлукама Жалбене комисије Владе; припремање и израда одговора на тужбе, жалбе и друге поднеске за Државно правобранилаштво, судове и друге правосудне органе из радно правне области;  израда анализа и извештаја из делокруга рада Одсека и стручна подршка у изради планова, анализа и извештаја рада Одељења из своје надлежности; обављање и других послова по налогу шефа Одсека.

Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту;

9. Радно место за правне послове из области дисциплинске одговорности, у звању самостални саветник, Одсек за радно правне односе, Одељење људских ресурса - 1 извршилац.

Опис послова: Израда свих појединачних аката до окончања дисциплинског поступка и појединачних аката у вези са суспензијом државних службеника; обрађивање материјала у вези са дисциплинском одговорношћу државних службеника; учешће у планирању и организовању усмених расправа, координирање рада свих учесника у поступку и пружање стручне помоћи Дисциплинској комисији; припремање и израда одговора на тужбе, жалбе и друге поднеске за другостепени орган, Државно правобранилаштво, судове и друге правосудне органе у споровима проистеклим из окончаних дисциплинских поступака и због привременог удаљења са рада; пружање стручне помоћи унутрашњим јединицама из области дисциплинске одговорности државних службеника и сарадња са правосудним и другим државним  органима по том питању; израда поднесака у вези са покренутим кривичним поступцима против државних службеника; учешће у изради извештаја, информација и анализа из делокруга рада Одсека; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.

Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.

III Место рада: - Бечеј, Трг ослобођења 2 (за радно место под редним бројем 1);
                             - Јагодина, Краља Петра Првог 1А (за радно место под редним бројем 2);
                             - Пирот, Српских владара 124а (за радно место под редним бројем 3);
                             - Инђија, Цара Душана 1 (за радно место под редним бројем 4);
                             - Ужице, Југ Богданова 1 (за радно место под редним бројем 5);
                             - Београд, Булевар војводе Мишића 39 (за радна места под редним бројем 6, 7, 8 и 9).

IV Врста радног односа: радно место попуњава се заснивањем радног односа на неодређено време.

V Компетенције које се проверавају у изборном поступку:
Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. 
Изборни поступак спроводи се у више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са комисијом.
На интерном конурсу за извршилачка радна места која нису руководећа, не проверавају се опште функционалне и понашајне компетенције, а за радна места која су руководећа не проверавају се опште функционалне компетенције.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази.

Провера посебних функционалних компетенција 

За радна места под редним бројем 1, 2, 3 и 5.

1. Посебна функционална компетенција за област рада стручно-оперативни послови (Методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података) - провераваће се путем симулације (писано). 
2. Посебна функционална компетенција за радно место - планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Закон о државном премеру и катастру) -  провераваће се путем симулације (писано). 
3. Посебна функционална компетенција за радно место - прописи из делокруга радног -  места (Закон о поступку уписа у катастар непокретности и катастар инфраструктуре) провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 4.

1. Посебна функционална компетенција за област рада управно-правни послови (Општи управни поступак) -  провераваће се путем симулације (писано).
2. Посебна функционална компетенција за радно место - планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Закон о државном премеру и катастру) -  провераваће се путем симулације (писано). 
3. Посебна функционална компетенција за радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о поступку уписа у катастар непокретности и катастар инфраструктуре) -  провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 6.

1. Посебна функционална компетенција за област рада информатички послови (Серверски и оперативни системи - MS Windows, Linux) - провераваће се путем симулације (писано). 
2. Посебна функционална компетенција за радно место - планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Закон о државном премеру и катастру) -  провераваће се путем симулације (писано). 
3. Посебна функционална компетенција за радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о слободном приступу информацијама од јавног значаја) - провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 7.

1. Посебна функционална компетенција за област рада стручно-оперативни послови (Методе и технике опсеравације, прикупљања и евидентирања података) - провераваће се путем симулације (писано). 
2. Посебна функционална компетенција за радно место - планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Закон о државном премеру и катастру) -  провераваће се путем симулације (писано). 
3. Посебна функционална компетенција за радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о платама дражвних службеника и намештеника) - провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 8.

1. Посебна функционална компетенција за област рада послови управљања људским ресурсима (Прописи у области радно-правних односа у државним органима) - провераваће се путем симулације (писано). 
2. Посебна функционална компетенција за радно место - планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних место у Републичком геодетском заводу) - провераваће се путем симулације (писано). 
3. Посебна функционална компетенција за радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о општем управном поступку) - провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 9. 

1. Посебна функционална компетенција за област рада стручно-оперативни послови (Методе анализе и закључивања о стању у области) - провераваће се путем симулације (писано).
2. Посебна функционална компетенција за радно место - планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних место у Републичком геодетском заводу) - провераваће се путем симулације (писано). 
3. Посебна функционална компетенција за радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о државним службеницима) - провераваће се путем симулације (писано).

Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Републичког геодетског завода www.rgz.gov.rs


Провера понашајних компетенција за радна места под редним бројем 1, 2, 3 и 5.

Понашајне компетенције: (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет и управљање људским ресурсима) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.

Интервју са комисијом (за сва радна места): Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са Конкурсном комисијом (усмено).

VI Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за интерни конкурс: Образац пријаве на конкурс шаље се поштом или предаје непосредно на адресу писарнице Републичког геодетског завода, Булевар војводе Мишића 39, 11040 Београд, са назнаком „За интерни конкурс за попуњавање извршилачких радних места”.

VII Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Данијела Рајовић и Ана Кнежевић, контакт телефон: 011/715-27-58, од 10.00 до 13.00 часова.

VIII Датум оглашавања: 10. јул 2024. године.

IX Рок за подношење пријава на интерни конкурс је осам дана и почиње да тече 11. јула 2024. године и истиче 18. јула 2024. године.

X Пријава на интерни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs), интернет презентацији Републичког геодетског завода (www.rgz.gov.rs) или у штампаној верзији на писарници Републичког геодетског завода, Булевар Војводе Мишића 39, 11040 Београд. 

Приликом предаје пријаве на интерни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. 
Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.

XI Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство); оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивању или премештају у органу у коме ради или решења да је државни службеник нераспоређен. 

Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи. Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС”, број: 18/16) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. 
Документ о чињеницама о којима се води службена евиденција је уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.

Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција. 

XII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.

Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају  на адресу Републичког геодетског завода, Београд, Булевар војводе Мишића 39.

XIII Датум и место провере компетенција кандидата у изборном поступку: 
Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о интерном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести почев од 05.08.2024. године, о чему ће кандидати бити обавештени на контакте (бројеве телефона или електронске адресе) које су навели у својим обрасцима пријава.
Провера посебних функционалних компетенција и провера понашајних компетенција обавиће се у Служби за управљање кадровима, Булевар Михајла Пупина 2 (источно крило), Палата Србија, Нови Београд.
Интервју са Конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Републичког геодетског завода, Булевар војводе Мишића 39, Београд.
Кандидати који успешно прођу једну фазу изборног поступка биће обавештени о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.

XIV Државни службеници који имају право да учествују на интерном конкурсу:
На интерном конкурсу могу да учествују само државни службеници  запослени на неодређено време из органа државне управе и служби Владе. 

Напоменe: 
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао директор Републичког геодетског завода. Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Службе за управљање кадровима и интернет презентацији и огласној табли Републичког геодетског завода.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
 

Датотеке за преузимање:

1) Радно место шеф Одсека, Сектор за катастар непокретности, Служба за катастар непокретности Нови Сад 1, Одсек за катастар непокретности Бечеј

2) Радно место шеф Одсека, Сектор за катастар непокретности, Служба за катастар непокретности Јагодина

3) Радно место начелник Службе, Сектор за катастар непокретности, Служба за катастар непокретности Пирот

4) Радно место за стручне и правне послове, Сектор за катастар непокретности, Служба за катастар непокретности Инђија

5) Радно место шеф Одсека, Сектор за катастар непокретности, Служба за катастар непокретности Ужице

6) Радно место за развој техничког оквира НИГП-а

7) Радно место за праћење и наплату јавних прихода

8) Радно место за радно правне односе и радне спорове

9) Радно место за правне послове из области дисциплинске одговорности

Релевантне вести