Републички геодетски завод препоручује грађанима и свим корисницима услуга јавних бележника, судова, геодетских организација и других професионалних корисника РГЗ-а, да инсистирају на добијању овог броја који се у секунди аутоматски генерише јер представља једини доказ и правну сигурност да је поступак утврђивања права завршен, а поступак евидентирања у катастру непокретности започет. Овај број грађанима користи и за све остале електронске услуге Републичког геодетског завода као што је праћење статуса предмета, преузимање решења на електронској огласној табли и др. Уколико из било ког разлога од стране обвезника доставе и професионалних корисника у Републички геодетски завод не стигну комплетне информације које се односе на предметну непокретност, систем ће аутоматски вратити пакет као непотпун чиме се грађани и привреда штите од злоупотреба, неправилности и грешака.
Разлог увођења оваквог система је чињеница да је досадашњи начин евидентирања захтева од стране јавних бележника, судова, геодетских организација и других професионалних корисника РГЗ-а, доводио до тога да неопходни подаци који једнозначно идентификују предметну непокретност као што су број катастарске парцеле, број објеката или број дела објекта као и катастарске општине, понекад били изостављени што је доводило до грешака и угрожавања правне сигурности грађана, али и успоравања процеса уписа у катастар непокретности. Због тога су трпели и грађани и привреда, али и сам РГЗ који је те елементе морао поново ручно да уноси у систем што је подразумевало додатни посао и време за запослене и могућност појаве грешака. Захваљујући новим дигиталним процесима и контролама, као и новом информационом систему Катастра непокретности, овакве грешке више нису могуће, па ће и РГЗ ефикасније и брже решавати захтеве за упис права у катастру непокретности.
Републички геодетски завод ће наставити са даљим развојем електронских услуга у складу са својом визијом и политиком Владе Републике Србије у дигитализацији јавне управе.