25.10.2018.

Obaveštavamo učesnike javnog kokursa za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta da se nastavlja proces selekcije kandidata za one koji su položili test znanja.

U sedmici od 29.10. do 02.11.2018. godine, planirano je sledeće:

29.10. - 31.10.2018. godine

- Provera veštine analitičkog rezonovanja, logičkog zaključivanja, organizacionih spsosobnosti i veštine rukovođenja – putem standardizovanih testova za pojedina rukovodeća radna mesta prema posebnom planu (realizuje se u SUK-u);

29.10.2018. godine

- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 68) sistem inženjera;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 69) sistem administratora;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 70) za glavnog sistem inženjera za komunikacije;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 71) šefa Odseka za Help Desk;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 73) za upravljanje prostornim podacima katastra vodova;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 74) za upravljanje podacima adresnog registra;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 75) za implementaciju i podršku informacionom sistemu adresnog registra;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 76) za realizaciju centralnog informacionog sistema državne uprave;

30.10.2018. godine

- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije i poznavanja oblasti) za radno mesto (redni broj 13) za izradu tehničke dokumentacije;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije i poznavanja oblasti) za radno mesto (redni broj 14) za prikupljanje i obradu tematskog sadržaja;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije i poznavanja oblasti) za radno mesto (redni broj 15) za reparaciju kartografskih publikacija;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 77) za podršku realizaciji centralnog informacionog sistema državne uprave;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 78) za razvoj informacionih sistema;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 79) za održavanje informacionih sistema;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 80) za administraciju baza podataka;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 81) za projektovanje i razvoj aplikacija;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije) za radno mesto (redni broj 82) za podršku razvoju servisa i analizu podataka;

31.10.2018. godine

- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije i poznavanja oblasti) za radno mesto (redni broj 83) za pristup informacijama od javnog značaja;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije i poznavanja oblasti) za radno mesto (redni broj 85) šefa Odseka za opšte poslove i održavanje;

02.11.2018. godine

- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije i poznavanja oblasti) za radno mesto (redni broj 16) za kontrolu podataka i administraciju baze OTM-a;
- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije i poznavanja oblasti) za radno mesto (redni broj 17) za kontrolu kvalitetza baze OTM-a;

02.11. i 05.11.2018. godine

- Razgovori sa kandidatima (veština komunikacije i poznavanja oblasti) za radno mesto (redni broj 89) za izradu drugostepenih odluka;

Lice zaduženo za davanje obaveštenja u vezi toka konkursa:

Marija Milović, tel. 011/7152760 i 063/331-522

Svi kandidati koji su položili prethodne testove biće pozivani putem e-mail adrese koju su dostavili prilikom konkurisanja.

U izbornom postupku učestvuju i predstavnici Službe za upravljanje kadrovima Vlade RS, sa kojima se usaglašavaju termini za usmene razgovore.

O svim narednim koracima i planovima za usmene razgovore i druga testiranja blagovremeno ćemo postavljati informacije na veb sajtu za narednu sedmicu unapred, a kandidati će pojedinačno biti obaveštavani i pozivani putem e-mail adrese.

Релевантне вести