5.1.2024.

Na ovoj stranici će biti prikazivana uporedna statistika primljenih i rešavanih upravnih predmeta na mesečnom nivou. Priložene tabele ukazuju na dva važna aspekta u poslovanju. Prva tabela ukazuje na obim delatnosti i služi za praćenje učinka u povećavanju ažurnosti katastra nepokretnosti. Druga tabela ima svrhu evidentiranja problema koji su nastali usled dugogodišnje prakse izbegavanja knjiženja nepokretnosti.

Statistika

Uporedni pregled broja primljenih upravnih predmeta e-šaltera i šaltera sa brojem postupanja na mesečnom nivou po svim upravnim predmetima:

Tabela merenja postupanja kao osnovu ponovo uzima mesečni priliv predmeta u službe katastra nepokretnosti, a iskazuje obim opterećenja onih službenika koji neposredno rešavaju predmete. U dobijenom procentu se nalaze svi rešeni predmeti, svi predmeti po kojima se nije moglo doneti rešenje zbog prethodnog zahteva a koje su službenici morali da pregledaju, kao i svi predmeti iz prethodnih meseci koji su uzeti u rad u tekućem mesecu. Procenat preko 100% govori o periodu u kojem dolazi do smanjenja ukupnog broja predmeta za rad. U suprotnom, uočava se period u kome je došlo do stagnacije (npr. periodi godišnjih odmora, štrajka…) i po potrebi preduzimaju korektivne mere.

/content/images/stranice/statistika/2024/11/Primljeno postupljeno.jpg

 

 
Uporedni pregled broja primljenih upravnih predmeta e-šaltera i šaltera sa brojem ekspedovanih na mesečnom nivou po svim upravnim predmetima:

Tabela ekspedovanih predmeta registruje sve primljene predmete u jednom kalendarskom mesecu i daje procenat, odnosno broj predmeta koji su fizički poslati strankama. Osnov za tumačenje tabele je razlika do 100% koja ukazuje na varijaciju broja predmeta koji ne mogu da se rešavaju zbog neuredne dokumentacije ili postojanja prethodnog zahteva kao i problema prilikom slanja i prijema predmeta poštom.

/content/images/stranice/statistika/2024/11/Primljeni ekspedovani.jpg

Релевантне вести