Popularnost sajta Republičkog geodetskog zavoda među građanima je dokaz da je digitalizacija u državnim organima sprovodiva uprkos otporima. Uvođenje velikog broja digitalnih elektronskih usluga koje se preko veb sajta RGZ-a mogu potpuno besplatno koristiti je rezultat korisničko i servisno orijentisanog pristupa rukovodstva RGZ-a i Vlade Srbije.
Ističemo da je zahvaljujući projektu „Unapređenje zemljišne administracije u Srbiji“ koji se realizuje uz podršku Svetske banke, građanima preko sajta RGZ-a omogućeno da preko aplikacije eKatastar vide podatke o svakoj parceli, objektu ili stanu u Srbiji i njihovim vlasnicima, izvrše uvid i koriste više od 280 setova podataka javnog sektora na portalu Geosrbija, preuzmu digitalno potpisana rešenja na elektronskoj oglasnoj tabli, dobiju informacije u Info centru, dok preko eZakazivanja mogu da zakažu termin za predaju zahteva na šalteru Katastra i provere status svog predmeta. Primedbu na rad službe prijavljuju preko aplikacije ePrimedbe, proveru vrednosti svoje nepokretnosti dobiće u Registru cena, a građanima su na raspolaganju i mobilne aplikacije Geosrbija i Geosrbija Kat.
Informacioni sistem RGZ-a mesečno odgovori na fascinantnih 10,7 miliona upita i beleži preko 1,02 miliona zahteva koje ostvari preko 400.000 različitih korisnika. Prosečno vreme odziva je 0.03 sekunde.
Ovo priznanje je i dokaz da su usluge RGZ-a transparentne i dostupne, što su dva od četiri glavna cilja projekta „Unapređenje zemljišne administracije u Srbiji“. Kada se modernizacija i reforme institucije koje se kroz projekat sprovode završe, sistem zemljišne administracije postaće potpuno efikasan. Ova velika i važna vest je i pokazatelj da je tržište nekretnina u Srbiji veoma razvijeno i da će građevinarstvo u narednom periodu biti važan faktor napretka privrede i sektor koji će uticati na rast BDP-a Srbije.