Radno vreme INFO centra je radnim danima od 8.00 - 15.30 časova
Broj telefona INFO centra
0700 500 500
ePošta INFO centra
info.centar@rgz.gov.rs
Rok za odgovore na pitanja iz delokruga rada INFO Centra je 24h
ePošta za državne organe
infozadrzavneorgane@rgz.gov.rs
U cilju unapređenja usluga i komunikacije RGZ-a sa ostalim državnim organima formirana je email adresa putem koje se državni organi mogu informisati o digitalnim servisima kojim je omogućeno podnošenje zahteva za upis i preuzimanje podataka iz katastra nepokretnosti za potrebe vođenja postupka iz svoje nadležnosti.
Delokrug rada INFO centra
Grupa za korisnički servis – INFO centar pruža informacije o statusu predmeta na osnovu uvida u elektronsku Pisarnicu, uvida u elektronsku bazu podataka eKatastar kao i na osnovu aplikacija eZakazivanje, ePrimedbe na rad katastra, Elektronska oglasna tabla i RGZ Online podrške.
Na osnovu gore navedenih baza podataka i aplikacija, operateri pružaju sledeće informacije:
- informacije o statusu prvostepenih predmeta;
- informacije o statusu drugostepenih predmeta;
- informacije o statusu predmeta u katastru Vodova;
- informacije o statusu zahteva za izdavanje Lista nepokretnosti, kopije plana i uverenja u skladu sa dostupnim informacijama;
- informacije o potrebnoj dokumentaciji za upis promena u katastru nepokretnosti;
- informacije o broju pod kojim je zaveden zahtev u nadležnoj Službi za katastar nepokretnosti ukoliko je dostavljen poštom ili putem eŠaltera kod profesionalnih korisnika u skladu sa dostupnim podacima;
- informacije o broju pod kojim je zaveden zahtev u nadležnim Sektorima RGZ-a kao i informacije o statusima podnetih zahteva;
- informacije o broju pod kojim je zaveden predmet po žalbi na drugom stepenu odlučivanja;
- podatke o visini RAT za upis promena u katastar shodno važećem Pravilniku;
- pomoć u popunjavanju obrazaca;
- pomoć u korišćenju eKatastra;
- pomoć u korišćenju aplikacije eZakazivanje;
- pomoć u korišćenju aplikacije ePrimedbe na rad katastra;
- pomoć u korišćenu Elektronske oglasne table;
- pomoć u korišćenju RGZ Online podrške;
- podatke o nepokretnostima i stvarnim pravima na njima;
- adresu kao i kontakt podatke Službi za KN;
- kontakt podatke Odeljenja za katastar vodova;
- zakazivanje termina za predaju zahteva;
Kao i ostale informacije o postupcima iz nadležnosti Republičkog geodetskog zavoda.