Radno vreme INFO centra je radnim danima od 8.00 - 15.30 časova

Broj telefona INFO centra

0700 500 500

ePošta INFO centra

info.centar@rgz.gov.rs

Rok za odgovore na pitanja iz delokruga rada INFO Centra je 24h

ePošta za državne organe

infozadrzavneorgane@rgz.gov.rs

U cilju unapređenja usluga i komunikacije RGZ-a sa ostalim državnim organima formirana je email adresa putem koje se državni organi mogu informisati o digitalnim servisima kojim je omogućeno podnošenje zahteva za upis i preuzimanje podataka iz katastra nepokretnosti za potrebe vođenja postupka iz svoje nadležnosti.

Delokrug rada INFO centra

Grupa za korisnički servis – INFO centar pruža informacije o statusu predmeta na osnovu uvida u elektronsku Pisarnicu, uvida u elektronsku bazu podataka eKatastar kao i na osnovu aplikacija eZakazivanje, ePrimedbe na rad katastra, Elektronska oglasna tabla i RGZ Online podrške.

Na osnovu gore navedenih baza podataka i aplikacija, operateri pružaju sledeće informacije:

  • informacije o statusu prvostepenih predmeta;
  • informacije o statusu drugostepenih predmeta;
  • informacije o statusu predmeta u katastru Vodova;
  • informacije o statusu zahteva za izdavanje Lista nepokretnosti, kopije plana i uverenja u skladu sa dostupnim informacijama;
  • informacije o potrebnoj dokumentaciji za upis promena u katastru nepokretnosti;
  • informacije o broju pod kojim je zaveden zahtev u nadležnoj Službi za katastar nepokretnosti ukoliko je dostavljen poštom ili putem eŠaltera kod profesionalnih korisnika u skladu sa dostupnim podacima;
  • informacije o broju pod kojim je zaveden zahtev u nadležnim Sektorima RGZ-a kao i informacije o statusima podnetih zahteva;
  • informacije o broju pod kojim je zaveden predmet po žalbi na drugom stepenu odlučivanja;
  • podatke o visini RAT za upis promena u katastar shodno važećem Pravilniku;
  • pomoć u popunjavanju obrazaca;
  • pomoć u korišćenju eKatastra;
  • pomoć u korišćenju aplikacije eZakazivanje;
  • pomoć u korišćenju aplikacije ePrimedbe na rad katastra;
  • pomoć u korišćenu Elektronske oglasne table;
  • pomoć u korišćenju RGZ Online podrške;
  • podatke o nepokretnostima i stvarnim pravima na njima;
  • adresu kao i kontakt podatke Službi za KN;
  • kontakt podatke Odeljenja za katastar vodova;
  • zakazivanje termina za predaju zahteva;

Kao i ostale informacije o postupcima iz nadležnosti Republičkog geodetskog zavoda.