alt

Pomoćnik direktora Sektora za razvoj i inovacije

Darko Vučetić

dipl. geod. inž.

phone

0700 500 500

Organizacione jedinice sektora:

1) Odeljenje za planiranje i projektno upravljanje;

  • Odsek za za planiranje, investiranje i inovacije;
  • Odsek za standardizaciju procesa rada i pravni okvir projekata.

2) Odeljenje za strateški razvoj;

  • Odsek za razvoj poslovnih procesa i strateških politika,
  • Grupa za arhitekturu sistema

3)Centar za upravljanje geoprostornim podacima;

  • Odsek za Nacionalnu infrastrukturu geoprostornih podataka;
  • Grupa za implementaciju i unapređenje geoprostornih informacionih sistema;

4)Odeljenje za analitiku i izradu izveštaja;

  • Odsek za analitiku;
  • Odsek za praćenje strateških aktivnosti;
  • Odsek za upravljanje resursima;

5)Odeljenje za informisanje i saradnju;

  • Grupa za informisanje i komunikaciju;
  • Grupa za Korisnički servis;
  • Grupa za grafički i interaktivni dizajn;

6) Odeljenje za procenu i vođenje vrednosti;

  • Odsek za upravljanje registrom cena nepokretnosti;
  • Odsek za utvrđivanje vrednosti nepokretnosti;

 

U Sektoru se obavljaju poslovi

  • praćenje i primena savremenih pristupa za integralno strateško planiranje, razvoj i upravljanje poslovnim modelom i procesima Zavoda;
  • praćenje i primena savremenih metoda, alata i tehnika integralnog planiranja i upravljanja razvojnim projektima i programima u Zavodu;
  • praćenje i koordinacija pravno-tehničke i organizacione implementacije novih i unapređenih poslovnih procedura i metodologija rada u Zavodu;
  • planiranje, organizovanje i koordinacija poslova godišnjeg i programskog planiranja u Zavodu;
  • praćenje, ocena i izveštavanje o implementaciji i ostvarenosti godišnjeg i srednjoročnog plana rada Zavoda;
  • učešće i obavljanje stručnih poslova na izradi strateških i drugih razvojnih dokumenata Zavoda;
  • učešće u izradi stručnih osnova za izradu nacrta zakona i podzakonskih akata iz delokruga Zavoda;
  • koordinacija projektnih aktivnosti Zavoda kroz upravljanje i održavanje baze i sistema za upravljanje projekata;
  • predlaganje projekata u skladu sa utvrđenom metodologijom upravljanja projektima u Zavodu;
  • evaluacija i prioritizacija projektnih aktivnosti u skladu sa strategijom Zavoda i priprema relevantne projektne dokumentacije;
  • utvrđivanje i implementacija organizacionog i tehničkog okvira za projektne aktivnosti i rezultate;
  • analiza i planiranje mera za unapređenje kvaliteta podataka i efikasnosti i integrisanosti baza podataka, servisa i informacionih sistema u nadležnosti Zavoda;
  • praćenje usklađenosti aktivnosti i rezultata Sektora i Zavoda sa strateškim projektima i ciljevima Vlade Republike Srbije, i relevantnim globalnim i inicijativama Evropske unije;
  • praćenje savremenih pristupa i standarda u domenu integracije sistema za ostvarenje prednosti elektronske uprave i informacionog društva;
  • vođenje registra procesa, i praćenje i ocena uspešnosti poslovnih procesa i procedura u skladu sa utvrđenom metodologijom (parametrima);
  • vođenje baze poslovne analitike (za prikupljanje i organizaciju) podataka za donošenje upravljačkih odluka;
  • upravljanje i razvoj sistema masovne procene vrednosti nepokretnosti i unapređenje njegovih komponenti;
  • praćenje i analiziranje propisa i stručnih dokumenata, međunarodnih smernica i trendova, predlaganje inovacija, kao i razvoj novih proizvoda i usluga u oblastima koje su u nadležnosti Zavoda;
  • predlaganje, koordinisanje i učešće u implementaciji rešenja za unapređenje, održivi sistem prikupljanja, obrade i korišćenja podataka sa tržišta nepokretnosti;
  • učešće u izradi i ažuriranju modela masovne procene vrednosti nepokretnosti i izradi RGZ indeksa cena nepokretnosti, kao i u njegovom ažuriranju i publikovanju;
  • učešće u implementaciji sistema masovne procene za potrebe oporezivanja nepokretnosti;
  • izrada stručnih analiza i predlaganje mera za poboljšanje kvaliteta podataka Registra cena nepokretnosti (RCN);
  • održavanje i razvoj funkcionalnosti sistema Registra cena nepokretnost i javnog uvida u registar cena, kao i praćenje realizacije usluga i rada sa profesionalnim korisnicima;
  • izrada i publikovanje periodičnih Izveštaja o stanju na tržištu nepokretnosti;
  • koordinacija uspostavljanja sistema masovne procene vrednosti nepokretnosti sa jedinicama lokalne samouprave i drugim institucijama;
  • izrada planova javnog informisanja;
  • priprema procedure komunikacije unutar Zavoda i procedura o protoku informacija;
  • priprema i izvođenje javnih i medijskih saopštenja u vezi sa aktivnostima Zavoda;
  • obavljanje poslova u izradi intraneta, veb stranice, biltena i ostalih publikacija u nadležnosti Odeljenja;
  • pripremanje predloga za unapređenje rada Korisničkog servisa na osnovu izvršenih analiza;
  • saradnja sa drugim organizacionim jedinicama Zavoda;
  • vršenje nadzora nad realizacijom rada Zavoda na osnovu mesečnih, kvartalnih i godišnjih izveštaja.